گارانتی, هارد دیسک

چرا گارانتی جهان سرویس؟

چرا گارانتی جهان سرویس؟

چرا گارانتی جهان سرویس؟

تفاوت گارانتی جهان سرویس

حالا چرا گارانتی جهان سرویس؟؟؟

گارانتی جهان سرویس یک شرکت در زمینه گارانتی هارد های اینترنال وسترن دیجیتال است که تفاوت های زیادی نسبت به دیگر شرکت های گارانتی می باشد که مهم ترین مزایای ان در جا تعویض و گارانتی ضربه خوردگی هارد است که کمتر شرکتی هر دوی این ویژگی ها را باهم دارند

فروشگاه هارد LS3 (ال اس تری)

شرکت گارانتی جهان سرویس مثل همه شرکت ها یک شعبه مرکزی و اصلی دارد. شعبه اصلی جهان سرویس در استان تهران ابتدای خیابان شیخ هادی واقع در پاساژ علاالدین 2 واحد 500 به نام LS3 است و شما می توانید جهت ارتباط گرفتن به برگه تماس با ما مراجعه کنید.

تمامی قیمت های محصولات به مدت 72 ساعت بعداز انتشار  اعتبار دارند پس برای اطلاع از قیمت دقیق هارد های جهان با ما در تماس باشید.

برای دست یابی به شعبه اصلی جهان سرویس(شعبه مرکزی جهان) سه راه وجود دارد.

1-جهان سرویس با استفاده از مترو

برای دست یابی به شعبه مرکزی جهان سرویس با استفاده از بی ار تی خود را به ایستگاه ایستگاه تئاتر شهر(خط زرد) جنب پارک دانشجو برسانید و از طرف خیابان رازی به سمت تقاطع خیابان رازی و جمهوری حرکت کنید تا به پاساژ علاالدین 2 برسید.

 

جهان سرویس با استفاده از مترو

2-جهان سرویس با استفاده از بی ار تی

برای دست یابی به شعبه مرکزی جهان سرویس با استفاده از بی ار تی خود را به ایستگاه جمهوری(خط سبزه) برسانید و به طرف پاساژ علاالدین 2 بروید.

جهان سرویس با استفاده از بی ار تی

3-جهان سرویس با استفاده از تاکسی های اینترنتی (اسنپ) 

همچنین شما می توانید با استفاده از تاکسی های اینترنتی اعم از اسنپ، ماکسیم و ... از هر مبدائی به مقصد جهان سرویس برسید فقط کافیست نام مجموعه را در قسمت جستجوی اسنپ وارد کنید.

جهان سرویس با استفاده از اسنپ

بسته بندی هارد وسترن دیجیتال جهان سرویس

بسته بندی هارد وسترن دیجیتال با گارانتی جهان سرویس بلعکس تمامی بسته بندی هارد های اینترنال که در یک لایه پلاستیک قرار دارند هارد های جهان سرویس علاوه بر لایه پلاستیکی یک بسته بندی در باکسی مقاوم و فیبر های ضربه گیر در دوجهت هارد قرار دارد.

که باعث محافظت از هارد دربرابر  ضرباتی که بیشتر در هنگام بارگیری اتفاق میافتد می شود و وجه تمایز گارانتی ما همین تحت پوشش قرار دادن هارد ها حتی در صورت ضربه خوردگی هارد می باشد.

درباره پیمان رسولی

پیمان رسولی هستم متخصص سئو(سئوکار) هستم و 5 سال در حوزه سئو و طراحی سایت مشغول به کارم با ابزار ها و نرم افزار های مربوط به سئو کار کردم با زبان های html ,CSS, js کار کردم و 1 سال به صورت فرانت اند کار کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *